Patch 1.0
Datum vydání hry se neúprosně blíží a my se můžeme podívat jaké změny přináší finální verze hry. Změn je požehnaně, některé jsou dobré, některé ne. Diskuze zde.
ZMĚNY
- Nový design: Charaktery, Helmy, Lobby
- Update zbraní
- Mapy: Změna jmen, Relighting and Updaty
- Matchmaking
- Athena Rank
- Ordnance Sloty
- Příručka začátečníka
- Gameplay
- Herní terminologie
- Nová Green-ping teritoria
- Steam
- Ostatní Updaty
Nový design: Charaktery, Helmy, Lobby
CHARAKTERY
- Každý charakter má nyní nový design pro helmu, taktický oblek ( Tactical Suit – původně Armor) a Device
HELMY
- Helmy jsou nyní předělány aby velikostí odpovídaly novému modelu postavy
- Goggle lens a sluneční brýle přidány některým helmám
LOBBY
- Zdokonaleno lobby pro zlepšení hráčova zážitku.
- Po loginu již není potřeba vybrat clasu.
- Classy jsou automaticky vytvořeny pro nové hráče.
- Potvrzení výběru classy jakmile je vyhledán zápas, umožní hráči vybrat classu dle sestavy zápasu.
- Hráč nyní může prohlížet a procházet invetář a profil každé classy jednouše přes tlačítko v levém horním rohu obrazovky.
- Zápasové lobby má nyní nové rozvržení aby obsahovalo volbu classy a nepatrné zvášení času při čekání na zápas.
- Class leaderbords je nyní zpět a dostupné v horním navigačním panelu.
UPDATE ZBRANÍ
CENY ZBRANÍ
- Ceny zbraní byly sníženy aby odpovídaly změnám v Tier systému, které byl provedeny.
WEAPON CAMO
- Weapon camo (skiny zbraní) nyní dostupné pro všechny zbraně a to včetně speciální edicí zbraní.
MOD MASTER WEAPON
- Nově možnost všechny zbraně plně přizpůsobit přes Mod Master.
- Fire rate nyní závisý na typu hlavně.
- Všechny ostatní varianty zbraní byly z obchodu odstraněny.
TIER I & II ODSTRANĚNY
- Tier I and II zbraně byly z obchodu odstraněny.
- Všechny zbraně byly poníženy o 2 Tiery např. původně byla zbraň Tier III nyní bude Tier I.
- Původní Tier I a Tier II zbraně, které hráč vlastní bude moci stále použít a budou se řídit weapon proficiency hráče.
- Weapon proficiency budou nyní na levelu 7 namísto levelu 9.
- Všechna data o weapon proficiency hráče jsou uložna. Pokud má hráč zbraň Tier VII bude použit starý model weapon proficiency, pokud bude vydán následujíc Tier bude ho mít ji přirpaven.
Mapy: Změna jmen, Relighting and Updaty
ZMĚNA JMEN MAP
Původně | Nyní |
---|---|
Korolyov Towers | Towers |
Shearwater 51 | The Rig |
Markov Station | Metro |
Xinyi District | Robytech |
Balaklava Sub-Pen | Subpen |
Chertanovo LZ | The Nukes |
Tomsk-9 | Tomsk |
Attica Heights | Attica |
MAP RELIGHTING
- Metro, Towers and The Rig byly převedeny na nový systém osvětlení.
- Nové vizuální styly
- Zlepšen výkon
- Oprava řady „neviditelného hráče“ bugu
OSTATNÍ UPDATY
- Metro: přidána nová cesta mezi body A a B.
- Towers: přidána nová cesta pro útočníky na bod C.
- The Rig: výrazné změny na všech třech bodech.
- Velikost Minimapy nyní zachována při změně.
- Zvětšeno UI taktické mapy pro lepší viditelnost na spawn obrazovce.
- Uhlazeny přechody kamery mezi spawn cíli na Taktické mapě
MATCHMAKING
- Vyhledávání zápasů nyní používá Athena Rank namísto Performance Rank k dosazení hráčů do zápasu.
- Optimalizace vyhledávání zápasů: Rychlost rozšířeného hledání zápasu je nyní automaticky upravena na základě aktivity hráčů (kolik hráčů je online):
- Vysoká aktivita hráčů = pomalejší a méně shovívavý k rozšířenému hledání
- Nízká aktivita hráčů = rychlejší a více shovívavý k rozšířenému hledání
ATHENA RANK
- Zvýšena důraz výbavy a odstraněna důraz seniority pro kalkulaci Athena Ranku
- Snížena maximální penalta za quit Athena Ranku z 50% na 30%, protože 50% bylo moc.
- Změna kalkulace hráčova gear score pro použití hráčova nejvyššího odemčeného Tieru.
- Zvýšen důraz na zbraně a armor u gear score
ODRDNANCE SLOTS
- Pole pro výbušniny rozděleno na dva Ordnance sloty
-
- Ordnance 1: Přístupné klávesou [3] ve hře
- Ordnance 2: Přístupné klávesou [4] ve hře
- Změna nastavení kláves dostupná v nastavení hry.
- Výbušné a kouřové granáty spadají pod Ordnances a možno vybavovat se jimi přes Ordnance sloty.
- Máme dva typy Ordnances:
- Smrtící: Existující výbušné granáty
- Kouřové: Kouřové granáty*
- Ordnances stejného typu nemohou být v obou slotech, vzhledem k faktu, že je k dispozici pouze jedna kombinace Smrtící + Kouřové.
- *Kouřové granáty budou k dispozici v pozdější verzi hry.
Příručka začátečníka
- Nová rychlá příručka pro začátečníky se automaticky zobrazí když se hráč poprvé zaloguje – poté bude k dispozici přes Quick Start Guide na domácí obrazovce.
- Informační Device videa nahrazena rychlými pop-up informacemi
GAMEPLAY
- Menší nárůst viditelnosti pokud hráč „nakukuje“ ve stoje
- Změna módu střelby nyní nezruší přebíjení zbraně.
- Změna řazení módu střelby na Auto > Burst > Single.
- Větší Blitz štít při použití, menší ochrana zda při nepoužití
HERNÍ TERMINOLOGIE
- Následující tabulka uvádí změny v herní terminologii
Dříve | Nyní |
---|---|
Armor | Tactical Suit |
Specialist class | Support class |
Requisition Points (RP) | ATHENA Credits (AC) |
ORACLE | SCAN |
AEGIS | APS (Active Protection System) |
HEAT | ADS (Active Denial System) |
- Device Upgrady nyní spadají pod 4 kategorie:
- Regen Upgrade
- Speed Upgrade
- Duration Upgrade
- Effect Upgrade
- Armor upgrady nyní spadají pod 4 kategorie:
- Max. Health
- DMG. Mitigation
- Anti-Crit
- Health Regen
NOVÁ GREEN PING TERITORIA
- Pro kvalitnější herní zážitek byla některá teritoria zahrnuta pod Green Ping :
-
- Centrální a Jižní Amerika (všetně Mexika, Brazílie a Karibských ostrovů )
- Jihovýchodní Asie (včetně Filipín, Vietnamu, Singapuru, Hong Kongu a Japonska)
- Australie a Nový Zéland
- If a player’s Internet connection allows it, they can have better quality ping in the following geographical zones Pokud to hráčovo připojení umožní, mohou mít lepší kvalitu pingu v těchto oblastech:
PING | NCSA | EMEA |
---|---|---|
Green | USA,Centrální a Jižní Amerika (všetně Mexika, Brazílie a Karibských ostrovů ) | Evropa (západní, severní, jižní, východní) Litva, Lotyšsko, Turecko |
Yellow/Green | Jihovýchodní Asie (včetně Filipín, Vietnamu, Singapuru, Hong Kongu a Japonska) Australie a Nový Zéland |
Rusko, Ukrajina, Bělorusko, Gruzie, Kazachstán, Moldávie |
STEAM
- GRP nyní dostupné na STEAMu jak pro Severní Ameriku tak pro Evropu.
- Hráči mohou mít jak Steam verzi hry a nebo přímo přes klienta jako tomu bylo dosdu.
- Pro Steam verzi: Nákup Ghost Coinu a předplatného AAA bude možné platit pouze přes Steam nikoliv přes hru.
- Hráči mohou použít stávajícího loginu pro Steam verzi.
OSTATNÍ UPDATY
- Cíle na střelnici budou nyní mít parametry armoru hráče na střelnici.
- ABI je nyní vypnuto během warm-upu
- Zvětšena velikost ikony lebky, které reprezentuje smrt hráče.
- Nová ikona laser-designatoru, aby se nepletla s ikonou Supporta.
- Přidána číselná hodnota u nastavení citlivosti myši.
- Vylepšena čitelnost a zlepšena použitelnost spawn/deploy tlačítka.
- Snížen čas čekání mezi koly.
- Počáteční nastavení classy bylo odstraněno.
- Platba AAA předplatného změněna na možnost platby platební kartou, PayPalem nebo přes Steam. Již nepůjde zaplatit GC.
- Noví hráči se mohou zaregistrovat nebo si vytvořit účet přes Launcher hry
Nové GI helmy jsou k dispozici pro veterány prostřednictvím kuponu - Objem GC balíčků navýšen
BUG FIXES
Následující chyby byly odstraněny:
- ARC zbraním nyní nechybí camo na příslušenství
- Vyřešeny vícenásobné kolize a grafické problémy v The Rig (dříve Shearwater 51)
- Vyřešeny kolize a grafické problémy v Metro (dříve Markov Station)
- Hráči se nyní nespawnují dříve než obvykle při žáčátku zápasu – expolit opraven.
- Hráči nyní nemohou zrušit animaci přebíjení po střelbě ze sniper pušky.
- Počet herních kol u magnum nábojů se nyní zobrazuje korektně v informačním okně u nákupu.
- AR-21 SD PN má nyní 36 damage z původních 33.
KNOWN ISSUES
- Poté, co hráč dokončí zápas a vrátí se do lobby, může status hledání zobrazit „Waiting for server“, i když již započalo hledání zápasu. – Hráči mohou zrušit hledání a započít nové vyhledávání pro správné zobrazení statusu.
- Camo zaměřovače na všech verzích P90 není korektně zobrazno.
- Krátká hlaveň u 6P41 není dostupná a bude opravno v pozdějším patchi.
- Dlouhá hlaveň u MP7 má mnohem větší průměr než ostatní.
- Krátká hlaveň u M3A1 Jackhammer je vizuálně delší než střední hlaveň.
- Střední a dlouhé hlavně jsou vizuálně stejné dlouhé u následnicích zbraní:
- MP9
- CBJ-MS
- PP-19
- Krátká a střední hlavně u MG36 mají vizuálně stejnou délku.
- C-Mag u MG36 se připevňuje přes skládací pažbu, která je již složena
- Některé kombinace zbraní mají negativní control – na opravě se pracuje.
- Capped Stock pro for MP7 C, CBJ-MS C, M960 C ,MK16 CQC není k dispozic – toto je záměrně kvůli designu
Tak to jsou vyčerpávající informace, které obsahuje Patch 1.0
Nezapomeňte se podělit o Váš názor na fóru!